meandbooks.blogg.se

för dig som vill njuta

Info om min blogg!

Publicerad 2013-11-28 18:13:27 i Allmänt,

Hej!
Jag är en tjej som älskar att läsa böcker. Jag läser ofta böcker som kommer bli till film eller tv-serie tex. The Mortal Instruments.
Jag läser mest vampyr böcker,men jag läser gärna andra saker än vampyrer. Jag har typ läst ca 50 böcker i år nu. Den boken jag läser är The Mortal Instruments stad av aska (eng.city of ashes) och jag har precis börjat med den. Innan läset jag Stad av Skuggor (första boken i serien) och stad av skuggor var grym, nu är det bara filmen kvar (The Mortal Instruments City Of Bones).Men imorgon ska jag köpa tre nya böcker ( vampyr böcker)
1. Låt den rätte komma in. (finns på film också)
2.Alla själars natt.
3.Att lura döden.
Och jag hoppas att dom är bra eftersom att dom handlar om vampyrer och kärlek (som Twilight). Så imorgon kommer jag säkert att lägga upp något inlägg eller på söndagen.
Men i denna blogg kommer det inte bara att handla om böcker (eller vampyrer) utan ochså filmer och tv-serier. Jag kommer ochså att bedöma olika böcker, filmer och tv-serier. 
 !Glöm inte att kommentera om du önskar något i min blogg!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-28 18:25:26

Hej jag undrar om du kunde skriva typ om PLL och typ TVD..var snäll att svara

Svar: Hej,ja visst kan jag försöka skriva om PLL och TVD.Jag bara älskar TVD och PLL
Bokälskaren <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-28 18:28:12

Älskar vampyrer med!!!!Skriv om True Blood böckerna och säsongerna och kanske lite skvaller om true bloods skådisarna :)

Svar: Vad trevligt om ett Truebies fan också. Jag ska såklart skriva om True Blood, och så kommer det bli lite skvaller om true-bloods skådisarna. Kram på dig TrueBie! :)
Bokälskaren <3

Postat av: Melanie

Publicerad 2013-11-28 18:38:15

Att lura döden av L. J. Smith är helt okej, men det finns många vampyrböcker som är mycket bättre.

Du som är ett vampyrfans, här har du några tips:

1) Blood of Eden av Julie Kagawa
2) The Black Dagger Brotherhood av J. R. Ward
2) House of Night av P. C. Cast
3) Vampire Academy av Richelle Mead
4) Morganville Vampires av Rachel Caine

Den förstnämnda är en stor favorit hos mig :)
Är du medlem på Goodreads?

Svar: Tack snälla du❤️😊 Jag har läst House Of Night och den var underbar.Sen så är jag ju lite sugen på att läsa Blood of Eden eller Vampire Academy..👌
Bokälskaren <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag är en tjej som älskar att läsa böcker (och se på filmer/serier). I min blogg kommer ni få veta lite nytt om några författare, mina böcker som jag har läst och m.m kommer ni få veta. Kommentera om du undrar något om min blogg eller frågor.Svarar gärna <3

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela